Yelda35 3 yaşından beri gözlük takarım yasim 31. ileri bozukluk vardi. Biri 4 digeri 4,5 numaraydi. Numaram 0.50ye kadar düştü ama sonra yine yükseldi 😞 az otedeki besikte yatan oglum uyandi mi gozlerini acti mi diye bile gözlüğümü takıp bakmam gerekiyor. Ameliyat olan arkadas da geri gözlüğe döndü yani velhasıl miyopluktan kurtulan yok🤦🏻♀️