Evett tam olarak ben 🤷
4 sene iPhone kullanıcsı olarak eşimin ısrarları üzerine (telefoncu) xioami mı note 10 a geçiş yaptım. Öncelikle belirtmeliyim ki şarj sık oynayan biri değilseniz 3 gün bile rahat gider. Ama sürekli elibizdeyse sabahtan aksam 00 da falan anca 20lere iniyor öyle müthiş. Şarj aşırı hızlı doluyor.
Ama ben ios sonrası Android’e çok zor alışıyorum alışamadım bile hatta. Kamerası çok güzel ama bir iPhone değil. kıyas yapmaz istek çok güzel telefon.
iPhone şarj konusunda beni fıtık etmişti artık günde 2 3 hatta 4 kere takıyordum