Yelda35 telefonun her uygulamasinin icinden reklam cikiyor. Sanki magazaya konulan deneme telefonu gibi🤦🏻♀️ uzun sure alisamadim. Tek güzel seyi hafizasi. Kamerasi istedigim gibi net degil. Note 9 pro kullaniyorum. benim gariban 5s bozulmasaydi sonsuza kadar kullanırdım minicik de olsa 🤷🏻♀️
Bu arada profil fotonuz degismis dimi🤭