Ruyaninannesi Glchn_shngl Bende ağlayınca veriyorum memeyi bazen böyle meme de ağlıyor çoğu zaman anında susuyor lavaboya gidemiyorum yahu🤣
Glchn_shngl Ruyaninannesi bizde aynı ya 😂 evin içine bebek arabasını soktum tuvalete bile beraber gidiyoruz 😂
Ayca2021 Ruyaninannesi hep oyle o zamanlar canim biz de atlattik yeni yeni. Benim kizim 4 aylik. Ben pilates topunda zipliyordun o yuruyormus hissi veriyormus oyle alisti 3. Ayi oyle gecirdik çünkü haziran ayiydi hafiften sicaklar baslamisti. Ilk 2 ayi komple slingte gecirdik hic ayrilmadik gunduz uykulari bile hep kucaktaydik yattigi an uyanirdi. Simdi cok sukur oyle bir dert kalmadi ama simdi de ben kucağımda dursun istiyorum :)
Mehruyan Ruyaninannesi oğlum 3 ay 11 günlük. Kucagima aldığım an susuyor ama ayakta olmalıyım otururken kucağa alınca kesmiyor 🥲 1-2 ay arasında kucaktayke aşağı yukarı sallanmadan durmuyordu şükür onu bari unuttuk. Bugün itibariyle cânım 4. Ay atağına da girmiş bulunmaktayız bizi neler bekliyor bilmiyorum. Zaten gece uykusu haricinde hep kucaktaydı şimdi gece de kucakta uyur herhalde. Neyse arkadaşlar bana bir Fatiha…
Ruyaninannesi Mehruyan Allah yardımcımız olsun gerçekten ataklar kolikler gazlar ay bana fenalık geliyor🙈
Nesrincente Ruyaninannesi ıyı o yanı 5bucuk aylıgız 8 kılo faln daha zor yanı ilk aylar hafifler bari
Ruyaninannesi Nhn İşte burda sabır devreye giriyor 😁 iki saniye oturayım diyorum başlıyor ağlamaya tekrar kalkıyorum 😁
Nhn Ruyaninannesi sabırdan Baska çaremiz yok ama mecbur bırakıyorum ben 3. Buçuk yaşında ablası var, onunda istekleri var 😰
ceyhunun_annesi Ruyaninannesi bende çok sevindim postu gördüğüme 😂 kucakta uyuyo yerine koyunca uyanıyo artık gündüzleri yatarak emziriyorum uyuyunca çekilip emziğini veriyorum bi müddet daha yanında yatıp anca kalkabiliyorum 😂