Ruyaninannesi 2 aylık kızım kucağa alınca susuyor ama şöyle bir durum var oturur vaziyette kucağıma alırsam susmuyor ben ayağa kalkınca gezinince kucağımda susuyor sizce nedeni ne ? Artık kollarım ağrıdı taşımaktan 🙈
plakayerli Ruyaninannesi bizimki kucağa alıcaksın bi de yukarı aşağı sallayacaksın öyle susuyor bir buçuk aylık. Ay şu günler bi geçse üç aylık olsa inşallah bişeyler değişir kolaylaşır:/
mavisgozlum plakayerli ahaha caniiim 3 aylık olunca ya keşke küçük olsaydı neden huyu değişiyor diyosun sebepsiz ağlamaya çare bulamiyisun ben şuan tam öyleyim bana bakiyo dudaklarını buzuyo agliyo sanırsın dövdüm o derecede içli içli agliyo tabi o ohaldeyken bende bir gülme sonrasında susturma çabası….
Ruyaninannesi plakayerli bizimki de öyle ya sanki hiç geçmeyecek gibi geliyor bu sıcaklarda yapışık ikiz gibiyiz 🥴
Simiyy Benim bir buçuk aylık bebede öyle ya, karnımdan tut gezdir beni diyor kollarım kopana kadar gezdirip zorla uyutuyom yoksa düşürcem artık tutamıyorum yani
Glchn_shngl Ruyaninannesi bizimde aynı valla yapışık ikiz olduk havalar da sıcak kucağıma alsam isilik oluyor almasam sürekli ağlıyor bağırıyor ne yapacağımı şaşırdım 🙄
Ayca2021 Ruyaninannesi hep oyle o zamanlar canim biz de atlattik yeni yeni. Benim kizim 4 aylik. Ben pilates topunda zipliyordun o yuruyormus hissi veriyormus oyle alisti 3. Ayi oyle gecirdik çünkü haziran ayiydi hafiften sicaklar baslamisti. Ilk 2 ayi komple slingte gecirdik hic ayrilmadik gunduz uykulari bile hep kucaktaydik yattigi an uyanirdi. Simdi cok sukur oyle bir dert kalmadi ama simdi de ben kucağımda dursun istiyorum :)
Busenurd Ruyaninannesi yüz üstü yatırıp poposuna yavaşça vurarak uyutmayı dene canim gerçekten işe yarıyor öyle anne karnındaki rahatlığı bulup uyuyorlarmis😅
Glchn_shngl Ruyaninannesi bir de tabi kucakta uyuyup yatağına koyduğumda uyanması var 😂 ben bu kadar zor olacağını düşünmüyodum valla cidden zormuş anne olmak 🙄 Allah yardımcımız olsun ne diyim 🙏
Ruyaninannesi Glchn_shngl evet evet koyduğum an gözlerini açıyor gerçekten çok çok zormuş.. sizin bebiş huysuzlaninca memede agliyor mu?
Glchn_shngl @Ruyaninannesiben ben tam tersini yapıyotum huysuzlanınca meme veriyorum 🙈 gazı çok var gaz sıkıltırınca basıyor yaygarayı memeye alıp karnını ovalıyorum çareyi bunda buldum yoksa çatlayacak ağlamaktan 🙄
Ruyaninannesi Glchn_shngl Bende ağlayınca veriyorum memeyi bazen böyle meme de ağlıyor çoğu zaman anında susuyor lavaboya gidemiyorum yahu🤣