Ruyaninannesi o kadar normal ki bu. Benim oğlum 4 aylık olana kadar öğle uykusu uyumadı, memede uyuyup uykusunu alıyordu. 4. Ayında da dönmeye başaldı sürekli uyandırıyordu kendi kendini 😁 şimdi 15 aylık oldu, yarım saat önce yatırdım bugün geçe kaldık biraz. resmen peşinde koştum yatırayım diye. Elimden kaçıp gülüyor bir de 😁 kucakta sallayarak ve emzirerek uyutabildim 😁