D-Ayyildiz1 çok zor benim bebeğim de böyleydi. Gece gündüz 7/24 ağlıyordu yeni doğan haliyle günde 3 saat uyusa şükür derdim. Kolikti zaten ve reflüsü vardı yan tutmama rağmen kusup boğulurdu. Sabahlara kadar kucakta memede gezerdi ne yapsam işe yaramazdı. Ve çocuğumun her şeye alerjisi çıktı meğer canının derdinden ağlarmış. Doktorunuza danışın bu durumu bence.
2 aylıktı alerji tanısını aldık. Neredeyse 4 aydır diyetteyiz. Tam geçti denemez ama gözle görülür derecede rahatladı.