2020minikkus valla tahta çubukla ağzına bakıp reflu dendi iki doktor da aynısını söyledi devlete götürmüyorum zaten gaviscon toz verdi ilk mentollü surup verdi çocuğumu çok yaktı icemedi toza geçtik toz da kabız yapınca bende asabım bozuldu hep kestim kendi kendine köpük köpük tükürüğü dudağının ucuna bırakıyor sürekli şimdi ilacı kestim ama hala duzelmedi kaka problemi hergun bir kere çıkması gerekmiyor mu bugun 3.gun mesela hala yok gecen 5.gun üstüne ben uyari verdim de yaptırdım. Ufacık cocuk doğdu doğalı ya damla ya ilaç bende bıktım çocuğum alt üst oldu bakın mesela hala ayaktayim cocugum kıvranıp tepiniyor ve elimden hic birsey gelmiyor sallamaktan baska. Hani 3 aylıkken geçiyordu reflu ve koligi? Bugün 4.geceyi tamamladık çocuğum kivranmayla ben uyumamayla şu 4 gecedir hiç uyutmamaya başladı ve bugün oldu 86 günlük!