D-Ayyildiz1 51 günlük bebeğim ile aynı şeyleri yasıyoruz gaz sancısı bütün damlalar hep omuzda durmak sürekli huysuz ağlama
Şimdi birde hırıltı oluştu gittik Dr ciğer filmi kan tahlilleri yaptı
Sanırım benzine kaçmış süt bol bol bürun temizliği
Yapıyorduk ama yeterli olmadı
Allah hepimize yardım etsin
Artık hiç bir yerim tutmuyor bizede kolik 3 ay dediler bekliyoruz
Hic biri indi değil ama herşeyden korkuyor tam bize güvenip alışıyor biraz rahat biseyden korkuyor ge e kasıyor kendini
Ah bı anlasa