Durucilla günaydın 🙋 ikizlerim 6:30-7:30 arası uyanırlar, artık onlarla beraber kalkmaktan alıştım ben erken uyanmaya.. birisine biberon yaparım diğeri biberon içmez ona da kaşık maması yaparım.. 10′da yatırırım, kendim kahvaltımı yaparım. Uyandıklarında da yumurta, yoğurt, labne, kaşar peynirle kahvaltılarını yaptırırım bebişlere ❤️ eğer migrenim tutmamışsa verimli geçer sabahım