Durucilla Gelin sarılalım 🫂 06:30-07:00 arası fix uyanır. Kahvaltı saatine kadar oyun oynarız ama ben gözüm yarı kapalı şekilde 🥺 siz neler yapıyorsunuz? O saatte verimli olabiliyor musunuz?
Sevvaldal Durucilla bebeğim 22 aylık geçen yaz full 5.30-6:00 da uyanırdı. Bu yaz ne güzel 8:00 de uyanıyor derken iki gündür 7:00 de kalkıyor😢😢😢
Eda-Ece Durucilla günaydın bacım 😆 aynı senin gibiyim şuan baksan ayaktayım ama ruhum hala yatakta ve uyuyor😁
Durucilla Eda-Ece ben eşime devrettim mutfakta sinir krizleri geçiriyorlar şuan. Ama ben uyuyabildim mi hayır 🙁
Boncugumoglum Durucilla bu cocugun sağlıklı olduğunu gösterirmiş eskiler öyle söylüyor neden bilmiyorum ama
Petitom Durucilla bebeklerin 6-8 arası güne başlamaları çok normal o yüzden ne kadar erken yatarsa o kadar iyi oluyor ☺️
Durucilla irva o uyuduğunda hemen uyuyunnnn demek isterdim ama eminim yapacak daha önemli işleriniz vardır 🥲
saribezlianne Durucilla 7 de kalktık bizde daha yeni uyudu. 20 günlük bebeğim var. Normalde alarm gibidir gece 04:00 04:30 arasında kalkar 05:30 gibi tekrar uyur. Fakat bugün geç kalktı 🤦♀️
Durucilla saribezlianne bu harika haber değil mi 😍 devamında da böyle düzenli uykusu olsun inşallah 🥳
saribezlianne Durucilla postu uyku sersemliğinde yenidoğan diye okumuşum meğerse 6 ay-1yaş arasıymış 🤦♀️🤦♀️
Durucilla saribezlianne ne fark eder ki 🥲 hepimiz bu uyku terörünü yaşıyoruz 🐍 sağlıklı olsunlar da 🌸
Serapveminikleri Durucilla Tan dyzene girdi dedim kızımın uykusu 9,10 kalkmaya başladı diğer cansvar doğdu gene düzeni bozdu 😂şimdi ikisi 5 buçukta gune başlıyor
Durucilla Serapveminikleri of of of 🥺 x2 yi düşünemiyorum bile 🙈 tebrikler size hala ayakta uyumuyorsanız 🕺🏻
Eda-Ece Durucilla ben kendimi kızımın ilk gündüz uykusuna odaklı yorum,Allah’tan kalktıktan en fazla 3 saat sonra ilk gündüz uykusunu yapıyor ben de hemen uyuyorum🤣 başka türlü gün bitmiyor🤦🏻♀️
kahvekokusuu Durucilla bi dönem benim oglum da öyleydi bende aksamlari erken yatmaya baslamistim simdi 1 yasinda gec yatiyor gec kalkiyor aslinda erken yatip kalkmasi saglikli olani
Durucilla kahvekokusuu hangisi daha kötü bilemedim. Geç yatıp geç kalktıklarında da büyüme hormonu şeysinden dolayı bi vicdan azabı geliyor dimi 🙇🏻♀️