Benimde oyleydi dogum yapmadan önce ilk gün hayattan kesilirdim resmen. Ama doğum yaptıktan sonra nerdeyse bir sene agrim olmadı. su aralar hafif var ama beni hayattan koparmiyor karın agrisinin yani sira bel agrim oluyor. Onuda sezaryende yapilan narkoza bagliyorum