Med ben sancıdan 3 gün kıvranırım hatta yürüyemez 2 büklüm olurdum iştah kesilmesi kusma yani anlıycagınız cok kötüydüm yatakta bile dönemiyordum .
Hatta agrı kesici içerdim agrı kesicinin etkisi gidince agrı daha şiddetli geri gelirdi 😬.
Çok şükür civan perçemi otuyla tanıştım.
Keşke daha önce alsaydım adet başlıycagı gün daha ağrı başlamadan bir bak su kaynatıp bir bal kaşığı otu
atıyorum.
ılıyınca içiyorum günde 3 bardak sabah öğle akşam.
tadı biraz acı ama alışıyorsun zamanla.
Enazından o agrıyı cekmekten iyi
iyiki ibrahim saraçoğlunu dinledim iyiki aldım.
Bu arada emzirirkende içiliyor.