Med benimde rezalet geçiyordu. Banada evlenince geçer derlerdi, geçmedi. yerlerde sürünüyordum 2 majezik içerdim fayda etmezdi
ama sezaryen doğumdan sonra eskisi gibi değilim. 40 ım çıktıktan kısa bir süre sonra regli oldum çok hafif bir karın ağrısı oluyor ama rahatsız edecek boyutta değil çok şükür