Med Benimde bekarken çok ağrırdı. Evlendikten sonra korunmak amaçlı doğum kontrol hapı kullanmaya başladım. O hapı içince neredeyse hiç ağrım olmuyordu. Sonra hapı bıraktım ama eskisi kadar yine ağrım olmuyor. Sezeryan doğum yaptım, doğumdan sonra azaldı ağrılarım. Doktora danışarak sizde doğum kontrol hapı kullanabilirsiniz 😊