zhrayca2001 havalar çok sıcak bizler bile lıkır lıkır soğuk sular içiyoruz. Ayrıca yavrularımızda terleme aşırı oluyor ki bu da su kaybı demek. Evet anne sütünün çoğu su tabiki ama yine de 2 3 çay kaşığından zarar geleceğini düşünmüyorum. Mesela benim oğlum suyunu az ictiginde bazen kristaller oluşuyor. Hemen suyunu arttırıyorum. Allah’ın suyu yani bu, ne gibi bir zarar versin bebeklerimize 😌