zhrayca2001 kardeşim temmuzda doğurmuştu cayır cayır sıcaklarda hiç su vermedi.. Anne sütü yeterli. Bol bol emzirmek kafi👍🏻 Benim ise yaklaşık 8 aylık ve suyu reddediyor. Kaşıkla zar zor alıyor. Doktor çok zorlama ama bol bol emzir dedi…
“Suyun önerilmemesinin bir nedeni çiş rengini rengini etkilemesi.. sütü yeteri kadar alan bebeğin idrarı açık renk olur. yeterince süt almayan bebeğe su veriliyorsa onun da idrarı açık renk olur. Bu sefer bebeğin yeteri kadar süt alıp almadığını tespit edemezsiniz.” Demişti emzirme danışmanımız.