zhrayca2001 evet dediğim gibi anne sütünün çoğu su zaten. Ben de emziriyorum oğlum şu an 9ay 12 günlük. Doğduğundan beri veririm. Hatta doktorumuza sormuştuk çünkü ben de ön yargılıydım. Su kaybı yaşamasın diye 2 3 çay kaşığı olabilir sıcak havalarda daha da fazla verebilirsin demişti. Eğer aklınız takiliyorsa 1 çay kaşığı verin ne kadar memeyi istemeyebilir ki sonuçta?