Kalbimmm benimde şüphem var canım bende sezeryan oldum bir sıkıntı olur diye korkuyorum etraftan hep 2 sene olmaz falan dendi gerçi benim ki kesin değil adetim 5 gün geçti test yaptım negatif 3 gün sonra tekrardan yaptım 1 saat sonra silik çizgi çıktı pazartesi günü kan verdim geldim negatif ama hala adet olmadım hiç adet düzensizliği yaşamadım hayatımda korkuyorum açıkcası dün de yaptım negatif anlamadım neler oluyor bu arada adetim in üstünden 2 hafta geçti hamile olsam çıkardı diye düşünüyorum