asz ay ne güzel anlatmışsınız 🤲🏻🌸💕 benimde yaşım artık 3.yü kaldırmayacağı için yani kendimi 35 sonrası tekrardan bebekli düşünemediğim için bağlatmayı düşündüm spiralle hamile kalanları duydukça korkuyorum daha sonra bir sağlık sorunum yok keyfim için bir nevi sanki kadere karşı gelmek gibi görüyorum bilemedim spiralle devam edeceğim sanırım çok sağolun sağlıklı huzurlu önürler versin rabbim ailenize inşallah 🧿🤲🏻