Oğlum 31 aylık 6 haftalık hamileyim doğana kadar 3.5 yaşında olacak hemen hemen zor mu bilmiyorum ama şimdiden zorlanıyorum desem yeridir bugün keseyi görmek için gittik çıkmışken de Biraz gezelim kafamız dağılsın dedik yarım saat bekleme sonrası doktorun odasına girdik girmemizle başladı ağlamaya ultrason muayene derken yarım saat daha daha geçti çıktık otoparka yürüdük arabaya bindik eve gelene kadar ağladı 1 saat geçti üstünden hala ağlıyor çıldırmak üzereyim 🙄😭😒😢