Tiko evde aileler varken kabızlık haricinde sıkıntısı yoktu onlar gidip biz baş başa kalınca gaz sancısı başladı. Kabızlık da var en başından beri. Sancısı yokken de gözlerini kocaman açıp etrafa bakardı. Sütüm yeterli değil. O duruma çok uğraştım uğraşıyorum da. Tek üzüldüğüm nokta bu. Eşimde arkadaşlarım da diyor uykusuzluktan hiç şikayet etmiyorsun. Bebek çok ağlayınca gazı kabızlığı vs sakin yaklaşabiliyorsun diye.