Tiko ikiz bebekelrim var kızım sürekli uyuyan ve hic bir sekilde uyanmayan bir bebek. İlk haftalar cok zor gecti besleyemedim. Simdi de uykucu ama en azından acıkınca sesi çıkıyor. Erkek bebegim de uyumuyor uyutmak icin kucakta dolaşıyoruz cok yorucu ve en ufak seste gözler pıt diye açılıyor. Cok gazlılar ve cok kaka yapıyorlar. Günde ikisi icin 1 paket bitiyor. Hem emzirip hem biberonla anne sütü takviye ediyorum ve her beslenme sonrası pompa yapıyorum. Cok zor geliyor pompa yapmak ve steril etmek.