MatmazelDeniz Ttuce ya pardon ama nick fotonuzu görünce sizi ciddiye alasim gelmiyor surekli gülüyorum ☺😂
Ttuce Serapveminikleri gaz yazan herkese yazıyorum.Doktora danışın ve biogia damlayı kullanın.Yavrumun kıvranması geçti şükürr
Serapveminikleri Ttuce ilk çocuğumda kullanıyordum onu cnm evt iyi ama yetersiz oluyor o tek bagirsak düzenleyeci yanına gene gaz damlası kullandim ama faydasını görmedim şimdi metsil kullanıyorum ondan bir tık daha iyi gibi bakalım ne kullanırsak kullanalım inan gene oluyor :(
Elahanzade_ Yazannesi1 aa aynı durum benim de kilom hemen gitti bebeğin gazı kaldı sadece inşAllah geçer bi de hiç aklınıza getirmeyin aman deyer mi diye geçer inşAllah ☺️☺️
Kedidirokedi Rabia1309 benimde göğüs ucum büyük olduğu için almıyordu elinizi yıkayıp serçe parmağınızı bebeğinizin ağzına verin sütünüzüde şırıngaya çekin bebek parmağınızı emdikçe şırıngadan hafif hafif sütünüzü verin dua edersiniz 🥰
lidyahsn Kedidirokedi benim de emmiyoe biberona alıştı galiba ilk hafta süt gelmediği için mama verildi şuan da biraz geldi ama hala fazla değil şimdide emmiyor 5 dakika zar zor bırakıyor sonra. Şırınga nasıl olacak küçük mü büyük mü yardımcı olurmusunuz bana da
ozarslan Rabia1309 emzirme destek ünitesi denilen birşey var ben doktor tavsiyesi ile onunla verdim ya da şırıngayla. Emzirme destek ünitesini bir araştırın derim memnun kalan çok arkadaşım var
Mervee59 Bizde 10 günlük olduk sarılığımız var atlatmaya çalışıyoruz bazen hiç geçmeyecek gibi geliyor bu durum
gzdeses Bizde 44 günlük olduk şükür.Lohusalik psikolojisinden biraz da olsa çıktım ilk günler çok zordu herşeye ağlıyordum ama artık daha soğukkanlı olmayı öğrendim.Herseye rağmen evlat bambaşka biseymis 😍
Elifinannesi2021 Paramedikk_ bnm bebeğşmdw Pazartesi günü doğdu. Ama sütüm yetersiz.Siz ne tüketiyorsunuz
Duyghu35 Elifinannesi2021 tahin pekmez yiyin. Karpuz da acayip süt yapıyor ama soğuk olmasın gaz yapar. Meyve hoşafları için. Ve tabiki bol su. Günde en az 3 lt
Paramedikk_ Elifinannesi2021 benim sütüm de bol değil sezeryan oldum gelmedi bebek tutmadı şimdide azaldı zorla sagiyorum onu sutu bol olan birine sorun 😔
[silindi] Nilsununannesi merhaba kac kilo doğdu ve kac haftalik doğdu bizde 16 günlüğüz gelişimi geridendi hep ve öyle de doğdu kızım
Nilsununannesi [silindi] 2640 doğdu hastaneden çıkarken 2450 idi şimdi iyi anne sütüyle besliyorum hep 3 kg oldu sanırım
alpligunler Tiko henüz 9 günlüğüz, birbirimize alışmaya çalışıyoruz, uykusuzluk ve tecrübesizlikle birlikte en güzel en huzurlu günlerim 💙
Sedoss2 Elif-zehra pudra oluşmasını engelliyor. Hakiki Gül suyu da oluşanları geçiriyor deneyebilirsiniz
Sedoss2 Yazannesi1 benim bebeğim de aşırı gazlı. Yediklerimizin %10 etkiliyormuş bebeğin gazını. Yani gazlı olacaksa oluyor biz istersek hiç bir şey yemeyelim. Tabi ki demiyorum kuru fasülye yanında kola içelim ama :) ama kendinizi de aşırı kısıtlamayın enerjiye ihtiyacınız var:)
Yazannesi1 Sedoss2 teşekkür ederim 🌸 doğumdan sonra çok iştahsızlık oldu bende normal doğum olduğu için birazda korktum tuvalete nasıl giderim diye psikolojik sanırım 🙃
Sedoss2 hsrt90 ya bende nefes konusuna takıyorım. Bazen öyle hızlı nefes alıp veriyor ki korkuyorm. Bazen de dediğiniz gibi kesik kesik alıyor karnı şişip şişip iniyor sizin de öyle mi?
Yarencaliskan Tiko 2 günlük aşırı derecede sezeryan sonrası boyun ağrısı ve göğüs ucu ağrılarıyla geçiyor 🥺🥺
MatmazelDeniz Tiko tecrubeli iki cocuk annesiyim kucugu iki aylik gunduz uykumuz yok abimiz sagolsun daldikmi uyandrmayi biliyor