Efekuzeyy Otizm değil endişelenmeyin, pandemi çocuğu çocuklarımız,zaman tanıyın gecer,benim oğlum da 30 aylık uzman yardımı aldım aynı sizin belirtiler vardı,oyun evine başladık düzelmeye başladı,bol bol sosyalleştirin ve her istediğini yapmayın,gerekirse ister ağlar tepki verir 👍🏻