Efekuzeyy Vardı canım şu an hiçbir şey yok,hatta dalıp dalıp gidiyordu ben nöbet geçiriyor sandım da değilmiş, uyaran eksikliği nedeniyle oluyormuş ve bunu sadece telefon tablet etkilemiyormus.30 milyon kelime kirabini alıp okuyun daha iyi anlayacaksınız,bizler de farketmeden kendimizi baska sorumluluklara kaptırıp ihmal ediyoruz çocukları,ben kendine çok kızdım çok…