Selamlar herkese, oğlum 35 aylık çarşamba gününe randevumuz var. Ama çok kötüyüm içim daralıyor. Göz teması var komut alma var,cat pat da olsa derdini anlatıyor. Ama çok akıcı konuşamıyor.Tablet ve telefona biraz maruz kaldı. Parka götürdüğümde önceleri normaldi.parkta matkap sesi duymuş babası götürmüştü. Ondan sonra parktan korktu hep bir tedirginlik yaşadı. Şimdi parka götürüyoruz salıncağa biniyor ama yaşıtlarıyla iletişim kurmuyor. Korkunca ellerini kasıyor, elini tutturmak istemeyince.sevinince ellerini oynatıp ellerini sallıyor. Bu korkular ve el hareketleri otizm olabilir mi?televizyonu bile açmıyoruz artık.sokaktan karpuzcu geçiyor "anne karpuz, karpuzculara, karpuz hadi efendim diye iletisim kurmaya çalışıyor. Ama bu korkusu, sosyal iletişim güçlüğü ve el hareketleri beni mahvediyor.lütfen yorum yaparsanız sevinirim.