İstanbul Anadolu yakasındayım, kızım 2,5 yaşında, ben çalışmayan bir anneyim kızım sosyalleşsin enerjisini atsın girişken olsun sebeplerinden dolayı erken verdim kreşe, 5 yarım gün gidecek eylülde şuan tatilde, 5 yarım güne biz 800 TL ye anlaştık, sabah 9 da bırakıyorum öğlen 1 de alıyorum, servise de gerek duymadım 3 sokak var okulla aramızda çok yakın zaten, okulda sabah kahvaltısı öğlen yemeği yiyorlar, dönem başında 1000 TL kırtasiye parası alınıyor onun dışında dönem içinde başka bir ücret alınmıyor kırtasiye ile ilgili