Honeyboy Kızlar benşm alcağım maaş en fazla 4.5 kreşler 3, 3.5 civarı görünüyo doğrumu siz ne kadar veriyosunuz kreş ücreti lütfen bi aydınlatın beni ya yana yana kreş arıyorum şuan 😔
Fitifiti Premature_annesii Höh ! Aylık mı ? Napıyolarmış direkt,üniversiteye mi hazırlıyorlarmış acaba. Ben de önümüzdeki dönem için düşünüyorum. Sübyan okulu tercihim. Ama yemeği,güvenliği vs vs bir sürü önemli husus var. Nasıl bulacağım gönlüme göre bilmiyorum.
Dyldrm 1Egmen Aaa bende mersindenim canim oglum icin bende dusunuyordum bana bilgi verebilir misin bi kac bisey sorsam sana 🙏😊
Dyldrm 1Egmen Mersinde birde hangi semtte bu kres onu da saoyleyebilir misin bana valla yardimci olursan cok sevinirim canim hic cevremde krese gonderen yok yana yakila ariyorum bende 😟
1Egmen Honeyboy 22 aylık, 0-6 yaş arası gruplar oluyormuş tüm gün 1.350, yarım gün (sabah-öğlen) 1.000 TL dediler. Yeme-içme etkinlik vs ödemeler dahilmiş sadece birkaç kitap istiyorlarmış ekstra olarak. Servis için yakın olduğumuz için 250 TL imiş
Bsrylmz Honeyboy bu arada avrupa yakasında nerdesiniz? Bizim ki 7:30 -8:00 arası açılıyor akşamda 7 de kadardı sanırım ama tabi ben 8-5 vereceğim sabah kahvaltı öğle yemeği ve atıştırmalığı var, ingilizce eğitim spor etkinliği vs var ama tabi benim 2 yaşında ki kızımdan özel akademik beklentim yok ☺️
1Egmen Honeyboy sabah saatini hatırlamıyorum ama akşam 6 a kadardı sanırım. Umarım çok daha iyi koşulda olan bir kreş bulursunuz. İstanbul’da fiyat aralığı ve şartlar çok çeşitlilik gösterir, bulunduğunuz ilçe için öneri postu açsanız belki daha sağlıklı bilgiye ulaşabilirsiniz
Honeyboy Bsrylmz benim için tam gün lazım küçükçekmece ve civarı bulamıyorum, yemede yanında yat iyimiş ve güvenilirse eğer harika
Meryemannesi Bsrylmz merhaba Samsun’da bahsettiğiniz kreş neresi acaba ve 18 aylık kabul ederler mi bilginiz var mıdır ??
Bsrylmz Honeyboy 3 sene önce beylükdüzünde anaokulu bölgesinde anaokulu devralacaktım alsaydım seve seve size destek olurdum 💕
Honeyboy Bsrylmz yaa çok teşekkür ederim canım benim böylede destek oldun canım çok sağol düşünmüş olman da bana yetti 😘😘😘😍❤️