asliadymn Honeyboy Bende Küçükçekmece’de oturuyorum, kızım henüz 15 aylık iki yaşında bende vermeyi düşünüyorum şimdiden bakmaya başladım. Telefonla da bilgi vermediklerini söylüyorlar
Symefe33 1Egmen 1Egmen merhaba ben mersin mezitli akd de öğretmenlik yapıyorum düşünürseniz gelip görüşün kamera var her sınıfta 2 öğretmen branş dersleri aklınıza takılan birşey varsa sorabilirsiniz kreşler hakkında bilgi verebilirim az çok kresleri biliyorum
1Egmen Symefe33 merhaba ☺️ Akd ile yakın sayılırız oldukça ☺️ Aslında anneler olarak kaygılarımız hemen hemen ortak oluyor kreş konularında. Güvenlik, hijyen, gelişime yönelik neler yapıldığı gibi ☺️ Mutlaka görüşmek isterim. Akd yi sizle öğrendim, çok teşekkürler
Gzd Honeyboy küçükçekmece de nerde oturuyosunuz, cennette yıltan anaokulu var 3 yaştan itibaren alıyolar tam gün 1300, 08:30- 18:30 sanırım saatleri de biz yarım gün gidiyoruz, kahvaltı, öğle yemeği ve ara öğün dahil
Symefe33 1Egmen anneler kaygılarında çok haklılar bende anne olunca.anladim hiç tanımadığn insanlara evladını bırakıyorsun.. Ama çocuklar inanın anneye babaya yaptığını bir başkasına yapmıyorlar 😊 ben kendi oğlumda.yasadim 18 aylik babanne bakıyor ve.gun içinde o kadar akıllı ve sakin ki bizi görünce farklı biri oluyor 🙃
1Egmen Symefe33 aaa ne güzel ☺️ Belki oğlum sizin öğrenciniz olur, 25 aylık şimdi birkaç ay sonra kreş serüvenimiz başlayacak☺️ Sizin için sakıncası yoksa özelden konuşabilir miyiz?
1Egmen Dyldrm inşallah 🙏🏻 evet çalışıyorum, annem yakın ama o da çok yoruluyor, akranlarla olması da daha iyi olur diye düşünüyorum
Bsrylmz Feyzgb hasköy meşede gülenyüzker birde sincap anaokulu var onunlada bugün görüştüm paketli gıda asla vermiyorlarmış herşeyi mutfakta hazırlıyorlarmış mesela katı yağ kullanmıyorlarmış tereyağı ile hazırlıyorlarmış sabah kahvaltısı ikindi kahvaltısı ara öğün ve meyve saati varmış öğretmenlerini anaokulu öğretmeni ve çocuklu kadınlardan tercih ediyormuş birde kamera sistemi varmış bir problem olduğunda izleyebiliyormuşuz benim baya hoşuma gitti anlattıkları ama gidip görüşemedim henüz
1Egmen Dyldrm şehir plancısıyım ama ekspertiz işlemleri yapıyorum. Çalışma saatleri sabit olmuyor programı kısmen de olsa düzenleyebiliyorum. Bazen günlerce iş gelmediği için evde oluyorum bazen yoğunluktan sabahlayabiliyorum biraz dengesiz gidiyor. Siz ne işle meşguldünüz?