EfeKaan1 Kimseye kulak asmayın siz bebeğinizin doyup doymadığını en iyi bilensiniz. Doymayan çocuk sürekli ağlar huzursuz olur mızmızlanır. Eğer bunlar yoksa gayette doyuyordur. Bizimde ikiz bebeklerimiz var. Ve birkaç kere aç sanırım bebekler diyen oldu çevremde ama sadece tebessüm ettim yok merak etmeyin aç değiller bebekler sadece aç oldukları için ağlayıp huzursuzlanmazlar dedim ve kapattım konuyu..kafanıza takmayın kimseyi en iyi bebeğinizi siz tanır siz bilirsiniz🤗