Bebek ağladığı zaman meme alınca sustuğu icin onlar cocugu aç sanıyorlar cahillik işte boşver bebek sadece aç olunca ağlamaz bi yeri kaşınsa bir şeyden korksa karnı ağırsa gazı olsa seni özlese kendini güvensiz hissetse vs vs bebek bı bir ton sebepten ağlar her şeyden ağlayabilir adı üstünde bebek. Bu köpek niye havlıyor kedi niye miyavlıyor diye sormak gibi bişey. Bebeğin tanıdığı bildiği ve kendini güvende hissettiği tek yer de anne memesi olduğu icin verdin mi susar. Benim başımdakiler de ilk günler bebeğimin gaz sancıları olduğu zaman ağladığında aç doymuyor ondan ağlıyor doktora söyle belki mama başlatır dediler ertesi gün doktora gidecektim ağlaya ağlaya uyudum mama başlarsa naparım diye, sonra doktora gittim doktor cocugu tartıya koydu içimden hatim indirdim cocuk tartılırken doktor kilosu az mama verelim süt yeterli gelmiyor diyecek diye. Doktor dedi ki bu bebek alması gerekenin 200 gram üstünde kilo almış 5 dk bile emse 1 dk bile emse zorlama bebeğini emmesi icin dedi Nası mutlu olduğumu size anlatamam ama onlara kalsaydı süt yetmiyordu cocuk açtı ondan ağlıyordu gece mama vermem gerekiyordu. Hiç duyma dinleme bile yani