EfeKaan1 ya bı cocuk sadece ac oldugu ıcın mı ağlar Vala sınır oluyorum 5 aylık oldu kbız yani ben cocugun ac olup olmadığınını yada neye agladıgını bılıyrm yanı gecen aksam uykuya dalamdı direniyor uykusu oldugu ıcın mızmızlanıyır bılıyorum yanı yok ac o ac ay sınır oluyorum 5 ay oldu hala ac diyenler var alıs buna ama cıslı beez sayısı 5 den fazlaysa gunde doyuyordur merak eetme