EfeKaan1 insanlara göre ağlayan bebek açtır net…
şimdi şöyle anlatayım, belli bir aya kadar bebekler hep ağlıyor. Gazdan, annesini istediğinden, uykudan vs hep ağlıyor. Bir süre sonra bu ağlamaların sebebi özel bir sebep yoka genelde uykusuzluk ya da açlık oluyor. İnsanlar da genelde çocuklarını daha büyük aylarıyla hatırladıkları için ilk 3 ayda bebek nasıldır ne ister pek bilemiyorlar. O yüzden de ağlama sebebi hep açlıkmış veya uykusuzlukmuş gibi geliyor onlara. Bir de bu insanlar ilk aylarını hatırlamadıkları (ya da hiç bilmedikleri için) bol bol konuşmayı, karışmayı severler o yüzden senin bebeğinin ayına bakmadan seni üzüp dururlar.
Umarım biraz anlatabilmişimdir bu açlık ve uyku takıntılarını. Burada sizin yapmanız gereken takmamak. Çünkü sizin bebeğinizin aylarında bebeğiniz bol bol ağlayıp emmek isteyecek ve bu çok normal. Kendinizi yetersiz hissetmeyin, bez sayısını da takip ediyormuşsunuz sizden daha iyi bilmeyecekler 😌😌 önden uyarı yapayım, yakında ay zayıf, ay görmeyeli yüzü çökmüş falan demeye başlayacaklar 7-8 aylarda. Çünkü bebek hızlı uzuyor ve hareketleniyor doğal olarak zayıflamış gibi oluyor ama unutmuyoruz ki bunları o insanlara “derdimizi anlatamıyoruz” hep birlik olsak yine “anlatamayacağız” O halde ne yapıyoruz??? Evet aç olabilir deyip paşa gönlümüz ne istiyorsa onu yapıyoruz 🥰🥰🥰