deniz_s bişey söyliycem linçlemek falan değil maksadım ama çok erken daha 🥲 yani daha çok küçük..
Seni anlıyorum ilk zamanlar çok zor ama büyüdükçe yoluna giriyor herşey muhteşem olmasa da birbirinize alışıyosunuz o da dünyaya alışıyor, değişiyor ve güzelleşiyor.
dertler hiç bitmez annelik böyle bişey, biri bitmeden biri başlıyor ama inan hepsi geçiyor ✨🌹🍀
Atak dönemidir muhtemelen bi de sıcaklar bastırdı rahatsız oluyodur 🙄 sabır diliyorum bize 🙏🏼
(15 aylık erkek bebesi annesi😇)