deniz_s 4 ay atağına girmişsiniz canım normalde kızım çok sakindir ama bizim 2-3 hafta sürdü WC bile gittiğimde pusetle kapıya koyuyordum beni görüyordu sürekli kucaktaydı emmek istemiyordu kucağımda hoplata hoplata emzirmeye çalıştım mama yemek istemedi hep mizmiz sürekli inliyirdu hep mutsuzdu ama sonra gecti. O dönem bakmıştım 4. Ay ayağı diye kendi kendime gececek buyumeye çalışıyor bize böyle sikintiysa bebegim nasıl kötü hissediyor acaba diye düşünüp üzülüyordum sakinleşiyordum. Onun sana en çok ihtiyacı olduğu dönem annesi hep sarıl hep sakinleştir İnan bi daha böyle kötü atak yok ☺️