deniz_s kuzum çok haklısın bak benim de hamileliğim berbat geçti ve pre doğum yaptım rahmim toparlanmadı oğlum entübeydi 37 gün yoğun bakımda yattık koltuk üstünde uyudum oğlum kolikti reflüsü vardı ve ben bu kadar zorluk yaşamış üstelik ikiz büyüten bi anne olarak diyorum ki sana geçecek hep böyle kalmayacak.Onun bebek olduğunu,senden başka sığınacağı biri olmadığını bil.Konuşsa anlatacak derdini zaten yavru ama bildiği tek şey ağlamak ve onun sana ihtiyacı var güçlü ol lütfen