Woody korona geçireli 7 ay oldu.yitat koku gitti.koku 3 ay sonra geldi ama bu sefer de her şeyde acayip pis bi koku vardır bi 4 aydır da adı parosmi olan bu hastalıkla cebellşiyorum.81 kg dan 66 ya düştüm daha devam ederse heralde 50 ye düşerim.o kötü koku her yemekte var.bi diğer sorun hayatta cilt promblemi yaşamamış biri olarak kalçamda baya büyük bölgede ten rengi bozulması var.leke gibi.saçlarım o kadar açıldı dökülmekten.bu arada hafif atlatmıştım.ama sonradan çıktı böyle şeyler