Furug evet söyleniyor ama check up mı yaptıralım yılda 1 napalım şaştım vallahi.
Ben biraz evhamlıyımdır. Çok terliyorum bu normal değil yaaa gittim doktora mesela. Biliyorum bir şey var çünkü..
Ellerim titriyordu ara ara.. Çarpıntım oluyordu falan. Ufak tefek şeyler ama çok rahatsız edici değil.sebebi guatrmış mesela.
Şekeri zaten tahmin etmiştim
Şimdi iyice hastalık hastası olurum. Çocugu oradan oraya sürüklerim 🙄