Aralıkta atlattik bizde, eşimde bende hala tat ve koku kaybı sürüyor. Evde balık yapıyoruz mesela hiç kokmuyor, fırında yapıyoruz ama yinede hafifte olsa kokar değil mi? Hiç koku almıyoruz. Eşim tiroid hastası 6 ayda bir mutlaka kan verip değerlerine baktırıyor, değerler normaldi yaklaşık 1 ay önce kontrole gittiğinde. Yinede ben de üzerinde durayım, ultrasonla da baktıralım. Teşekkürler bilgilendirme için.