Woody İlaç kullanılmasına bağlıyorum ben bu durumu bizde korona olduk ailecek kızımda dahil ilaç almadık udi yağı çörekotu yağı kekik dağ kekliği zencefil bu şekilde atlattık üstelik 3 gün kemik eklem ağrılarım dayanılmazdı birde at kestanesi kullandık karantinamızın bitmesine 2 gün kaldı diyeceğim o ki laboratuvar ortamında geliştirilmiş bir virüs be ilaçlarına ne a$ılarına güvenmiyorum sürekli mutasyona uğruyor zaten rutin bir muayene olmanızda yinede fayda var