Kuzeymiram her çocukta ayrı bence. Biz başta Dalin kullandık cokta severek kullandık.ama başındaki konaklar hiç geçmiyordu doktorda şampuan degistirin dedi. Bende dalini sevdiğim için degsitrmedim araya çok girmeden kızımda döküntüler oldu yüzünde alerji gözünde alerji olmaya başladı kızarmaya başladı sonra şampuan alerjisi dedi doktor dalını değiştirdik mecbur.. doktore jansesbaby önerdi onu kullandım 10 gün içinde konaklri döküldü. Alerjisi geçti şuan onu kullanıyoruz