Kuzeymiram 2 yaşından sonra geçtim ben unibaby şampuana. Nedeni de biran lazım oldu, markette onu bulup aldık. İlerleyen zamanda da market alışverişi sırasında da kızım şişeyi tanıyıp kendi sürdüğü market arabasına atıverdi ikinci şişeyi, devam ediyoruz o yüzden kullanmaya😹 Şimdilik bir problem yaşamadım.
öncesinde mustela ve minoris kullanıyordum. Onlardan da memnun kaldım.