Kuzeymiram ben genelde bebek bakım ürünlerini bildiğim yerden ya da tabiri caizse gözümle görerek elimle dokunarak almanın doğru olduğunu düşünüyorum. Eczaneden alıyorum ama her eczane de olmayabilir. Ben 1 ay sonra evime gideceğim. Yeni açtığım bayağı gider ama sonrasında artık e bebekte civil de varsa gidip ordan da alabilirim. Çünkü ordaki eczanelerde mustela yok sanırım. 😕 gelişmemiş bir yer