Beyziikoo tabi ki doyar kaşıkla verin şırıngayla verin . Ben ayakta sallanarak zıplayarak plates topunda zıplayarak müzik açarak falan bi şekilde tekrar döndürdüm memeye on gündür hiç biberon vermedik ben geceleri dinleniyordum eşim biberon veriyordu hastanede yatmıştı doğduğu zaman orda biberon verildi hem meme hem biberon aldı bi süre sevindik ne güzel reddetmedi diye ama sonradan reddetmeye başladı on gündür vermiyorum hiç biberon sizde yapabilirsiniz süt az diye düşünüyorsanız eds yöntemiyle verebilirsiniz çok zor değil beslenme sondası alsanız eczaneden o bile olur internetteki o pahalı aparatı almayın bence . Ya siz şu an var ya tam dönüm noktasındasınız bence hallolur emzirme hemşiresiyle kaç ay biberon alan bebekleri memeye döndürüyorlar sizinkide hallolur Allah’ın izniyle ☺️