Beyziikoo hayır yanlış biliyorsun canım sağdığımız süt az gelir bebek emziğinde süt yoksa bile bebek çektikçe üretilir bebeğin ağzı meme başına geldiğinde hormonlar devreye girer süt o anda bile üretilir o yüzden sağılan süt her zaman daha azdır emdiği süt fazladır süt azalabilir zaman zaman ama sık sık emzirmeyle dinlenmeyle bol su ve bol ten tene temasla yeniden arttırılabilir takviyelerden daha iyi artar bu şekilde hatta bir çok emzirme danışmanı takviye çay damla şurup önermez bol su dinlenme ten tene temas bol bol emzirmek sütü arttırır 😊