Beyziikoo Ilk yorumun iki yasinda emziriyoruz hala olusu o kadar üzdü ki beni. Kizim bir yasinda ve hep mama ile beslendi. Bir iki ay ancak emzirebildim. Kim ne derse dersin nerde bu konu acilsa burnumun diregi sızlar. Cok iyi anliyorum o yuzden sizi. Herkesin bol bol sutu olsun, ama herkesde biraz empati yapabilsin. Nasip kismet. Ama insallah sizin dd sütünüz bollasir. Strese girmemeye calisin. Emzirdiginiz her anin tadini cikarin💜