2bebelianne__ gamzeninmucizesi1 tepki vermenize gerek yok su vermiş zehir vermemiş havalar çok sıcak iyi gelir bebeğinize biraz sudan birşey olmaz
2bebelianne__ Mom05273 sudan ne zarar gelebilir 2 gün su içmeyin sıcakta dayanabilir misiniz vereceği 2,3 çay kaşığı abartmayın kimse burda doktor değil fikir almak için post açılmış burda
Mom05273 2bebelianne__ zarar verir demiyorum dikkatninizi çekerim yer kaplıyor sadece sık emzirmek ihtiyacını karşılayacak nasılsa
2bebelianne__ Mom05273 midesini dolduracak kadar değil tabikide canım 2,3 çay kaşığı bu kdr suyla midesi dolmaz ki
Saripapatyammm gamzeninmucizesi1 Ben verdim. Hem cok sicak havalar,hemde emzirme sonrasi agzini temizleyip pamukcugu onler.
Yamanikomm gamzeninmucizesi1 veriyorum su yani havalar sıcak bebeklerinde ihtiyaci var evet anne sutunden karisiliyo ama surekli memede duruyo yavrucsk scaktan verilebilir kendimde uc cay kasigi veriyorum gunde ben 40 dereceden yuksek bir yerde yasiyorum kiyamaiyorum valla tabikide herkesin tercihi kendisine
Birannebirbebekkkk Anne sütü alan bebeğin ilk 6ay suya ihtiyacı yoktur. Bu sıcaklarda özellikle annenin bol su tüketip anne sütündeki su miktarını arttırması gerekir. Ama için rahat etmezse günde iki çay kaşığı verirsin. Önemli olan çiş miktarı ve rengi
MayneymisAltintop gamzeninmucizesi1 su hayattır! Kızım ocak ayında doğmasına rağmen her gün 2 3 çay kaşığı temiz su verdim. 10 çocuğum olsa onunda veririm. Su hayattır. O kadarcık su midesini doldurmaz ama şifa olur.
-erCansu- gamzeninmucizesi1 yav doktorlar vermeyin diyorsa var bı bildikleri bı çay kaşığından bişey olmaz tabiki ama ben olsam vermezdim ki vermedim de nebilym 4 aylık falan olsa hadi neysede boş midesini doldurmaktam başka bişi değilmiş yani
Eminos gamzeninmucizesi1 evet havalar cok sicak ve anne sutu cok sekerli inanin bebegin ici yanar ben verdim 1,5 ay sonra dogumum var ona da veririm 2 cay kasigi su midesinde yer bile kaplamaz agzinin bulasigini alacak kadar emzirmeden sonra verilir bize egitimde ebe soylemisti
Keremikonunannesi gamzeninmucizesi1 Benim (değiştirdiğim) doktorum söylemişti içirmemi, idrar tahlilinden sonra. Daha 3 aylıktı ve hiç mi su içirmedin bu çoçuğa diye de kızmıştı, sadece anne sütü almasına rağmen. O yüzden bu sıcaklarda iyi yapmış kayınvalideniz.
minigim4545 gamzeninmucizesi1 oğlum ağustosda doğdu doktoru az da olsa su verebilirsin dedi sıcaklardan dolayı
2maviboncuk gamzeninmucizesi1 Bence doğru demiş verin su günde iki üç çaykaşığı ben verdim kışın doğmasına rağmen fazla değil tabi ama iki üç çay kaşığı verin bence suyun zararı olmaz
Deletedmom5455451 Mom05273 Mama takviyesi de olsa ilk 6 ay katı gıdaya geçmeden su verilmesine gerek yok
Deletedmom5455451 İlk 6 ay sadece anne sütü ve ya mama verilse dahil suya gerek yok doğru bilinen yanlışlar bunlar benim oğlum 4 bucuk aylık bir çay kaşığı kadar veriyorum ama vitamin d damlasını içirmek için suyla karıştırıp veriyorum başka yok
Mevakemaleyna gamzeninmucizesi1 hayır cunku oglumda mama yüzünden verdim arıtıcı suyu olmasına rağmen rota oldu