Altı üstü su. Kayınvalideniz bence iyi bişey yapmış. Benim oğlum şuan 7 aylık. 1. Ayından beri hergün 2 3 çay kaşığı su verdim. Yaz kış fark etmez. Ama şuan havalar sıcak gidiyor. Anne sütü her ihtiyacını karşılıyor doğru ama sudan bi zarar gelmez. Öyle bir yazmışsınız ki sanki kadın yağlı yağlı yemek yedirmiş gibi. Sizde su vermeye devam edin bence. Neticede onlarda bizim gibi canlı ve suya ihtiyaç duyabilirler.
Birde şeyi merak ediyorum o suyu anneniz vermiş olsaydı bu kadar tepkili şekilde burda bizdelere söyler miydiniz???