Bende bebeğime iki haftalık olduğundan beri su veriyorum. Bezinde pembe bi leke oluşmuştu susuzluktan olduğunu düşündüm. İdrar kültürü tahlili yapıldı bir sorun çıkmadı. Bebeğim çok terliyor, idrarı da koyuydu. Su verdikten sonra düzeldi. Biz bir sorun yaşamadık sudan dolayı. Korkmayın lütfen, yani kayınvalidenizin size sormadan vermesi hoş olmamış ama kötü niyetle yapmamıştır. Sonrasında su verip vermemek sizin tercihiniz elbette. Sadece endişelenecek bir şey olmadığını zararlı olmadığını belirtmek için yazdım ☺